اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان کوی علیابن ابیطالب(ع) اراک بیش از ۴۰ سال است که برای دریافت اسناد مالکیت خود سرگردان هستند و میطلبد وزارت راه و شهرسازی نسبت به این مهم همراهی بیشتری داشته باشد.
پنجشنبه، ۱۴ اسفند ماه، ۱۳۹۹